Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vícekriteriální rozhodování o investicích do reklamy v ČR
Šícha, Jaroslav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Saitz, Lukáš (oponent)
Obsahem této diplomové práce je sestavit matematický model, který dokáže pomoci marketingovým pracovníkům s rozhodnutím, do kterého média investovat přidělené rozpočty na propagaci jejich zboží a služeb, neboli přeformulovat rozhodnutí o volbě vhodného komunikačního kanálu na matematický model, pomocí vhodných metod nalézt optimální řešení a to doporučit marketingovým pracovníkům. Práce obsahuje popis jednotlivých komunikačních kanálů (televiza, rádio, tisk a internet), samotný matematický model s třemi kriteriálními funkcemi (zásah, effectivness index a subjektivni hodnoceni médií rozhodovatelem) a výpočet pomocí metody cílového programování a metody STEM. Dále práce obsahuje příklad z praxe.
Praktické využití metod vícekriteriálního rozhodování pro zhodnocení obchodních řetězců, kategorie sýry, v České republice
Slavík, Vladimír ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Skočdopolová, Veronika (oponent)
Předmětem diplomové práce je zhodnocení obchodních řetězců, kategorie sýry, v České republice. Metodika je založena na vícekriteriálním hodnocení variant.Při zhodnocení řetězců se může brát v potaz velké množství kritérií, zde jich je použito 26, kterými se hodnotí 14 variant(obchodů). K hodnocení řetězců jsou využity preference široké veřejnosti a odborníků. Hlavním cílem v diplomové práci je zjistit, který obchod je nejlepší pro zákazníky (široká veřejnost) a pro odborníky a výsledky srovnat.Sekundárním cílem je ověření možnosti použití metod vícekriteriálního hodnocení variant v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.